fredag 16. juli 2010

EKSKLUSIVT FISKE PÅ KANALHØLEN


EKSKLUSIVT LAKSEFISKE PÅ KANALHØLEN


Også i sommer er jeg veldig glad for å kunne benytte den strekningen jeg har fisket mest på, og samtidig fått mest laks på de siste 15 årene, nemlig Kanalhølen.

Vanligvis er strekningen, 1.2 km på begge sider av elva forbeholdt utleie til ulike firma og/eller kursaktiviteter, men i år har vi valgt å tone dette noe ned. Dette skyldes min bror Knut sin helsetilstand og av den grunn er det derfor i år mulig å komme til på Kanalhølen for en riktig hyggelig pris.

Det er mulig å kjøpe vanlig døgnkort (hvor vi maksimalt vil plassere 8 fiskere på de 1.2km) For de som da er ukjent med strekningen vil jeg bistå med visning av valdets grenser og ulike huggplasser.

For de som ønsker fiske med litt kasteudervisning en dag eller to, så kan det arrangeres etter ønske og behov. Videre er det også mulig og bare bli med meg på fisketur hvor vi fisker sammen og jeg bidrar etter beste evne med råd og vink for å få storlaksen på kroken.

For de som virkelig ønsker et fullstendig kursopplegg vil jeg anbefale fiskeskolen som går over 4 dager og som også vil legge sitt opplegg på Kanalhølen. Jeg kjører kurs hver uke i både juli og august.

Jeg håper å treffe deg i elva og da spesielt på Kanalhølen, som etter min mening er en av verdens fineste fluestrekninger. Bli med meg på fiske der i sommer du også!


For avtale - kontakt oss på post@looplts.no .

Mvh

Trond Syrstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar