søndag 17. april 2011

Kvalifisering I SF

” i år må du bættere bli me åver ja, ska hiv nå så inni h….langt….å vinn…”……………….vel

Da er kvalifiseringsdagen over, og alle tre fra Norge er med i finalen, noe som faktisk er smått fantastisk. Nivået på kasterne er utrolig bra, enormt med tid og innsats er lagt ned, og bare de aller aller beste makter å komme i nærheten av finalen i en slik konkurranse…allikevel er det med skuffelse jeg fra sidelinjen observerer det hele, hvis forventninger om kanonkasting ikke helt blir observert.

Har gjennom snart 30 år med nitid fluekastetrening sett og studert min bror når alt fungerer, i forhold til nå, hvor det meste er bare ok minus og ikke som det kan og burde være..

Blir personlig bare oppgitt og nesten forbannet over at det da ”må være mulig” ( si det til en skihopper som for tre dager tidligere hoppet bakken ned, men nå bare havner på kulen, uten å ane hva feil som gjøres), men vet jo av egenerfaring at det er så ørsmå detaljer som spiller inn, og at det hele da bare kan forandres og bli bra igjen i morgen.



Anyway, Norge stiller med 3 av 3 deltakere til finalen i morgen og bare det er utrolig bra og ingen nasjoner har klart tilsvarende.



Personlig vil jeg uansett ha fått en noe forbedret brunfarge under oppholdet, og gleder meg enormt til å få vist fram årets nyheter fra Loop LTS og den nye ACROSSLINA, som jeg er helt sikker på at er VERDENS DESIDERT BESTE LANGKASTE-FISKELINE på vår demorunde nå på våren!

Kan noen motbevise det så…show it!!



Trond

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar