fredag 15. april 2011

Spey-O-Rama 2011

Alle som har et vist kjennskap til Knut Syrstad vet at det er sitt eget morsmål han føler seg best bekvem med og at Engelsk kun brukes som et redskap for ren overlevelse i eventuelle nødssituasjoner, eller under samtale med andre der jeg blir utsatt for direkte spørsmål ,stilt på Engelsk!! Gjensynsgleden over å se Tommy og Geir komme slentrende med hendene fulle av stenger og kofferter var derfor formidabel, og gledelig nok så det også ut til at de også syntes det var ok å møte meg.
Etter kort tid kom begge seg i vaderne og Geir var først ut på banen for å ta sine første kast, tett fulgt av Tommy. Begge ser ut til å ha fått forbedret seg godt og spesielt Tommy så ”skarp” ut. At begge to vil gjøre det bra i konkurransen er jeg ganske så sikker på.



Knut



Litt senere på kvelden kom da jeg, tvillingbror Trond, til Golden Gate, etter en utrolig kjeeeedelig flytur med null innhold, bare trangt og laaang venting.

Nesten utrolig at de ikke vil slippe meg gjennom med noen fluestenger…kan da vel umulig se ut som en typisk sprengemuslim jeg, nesten skummamelkehvit i ansiktet, med ikke alt for imponerende hårpryd, men, men, sikkert skal det være..

Nesten sjokkert måtte jeg erkjenne at Knut var langt mer tilfreds med å kunne motta sine LTS stenger, enn synet av meg, at det er mulig, men det er vel straffen en må ta etter snart 40 år med total oppofrelse og ”spoiling”



Jeg har forventninger i år, og håper at bror kan toppe andreplassen fra 2004, hadde blitt veldig glad da…



Trond

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar