mandag 11. april 2011

Spey-O-Rama 2011 (VM i speycasting,15 fot)

Etter å ha fundert i lengre tid på om jeg ville ha noen mulighet til å delta, og ikke minst ha noen vinnersjanse, bestemte jeg meg for 2mnd siden å satse på å delta under årets Spey-O-Rama i San Fransisco. Etter utallige konkurranser de siste årene uten noe som helst trening på forhånd grunnet en noe trøblete helse og med dertil dårlige resultater, skulle det nå bli en forandring på dette! Det var i hvert fall planen og for en mnd siden var jeg i San F på en 16 dagers lang treningscamp hvor det ble kastet fra morgen til kveld. Dette i et forsøk på å ta igjen litt av det tapte som mine konkurrenter garantert har skaffet seg mens jeg har rent ned dørene på all verdens sykehus rundt omkring i verden. Den første uka under oppholdet vil jeg beskrive rent kastemessig som rent bedrøvelig og nesten verre enn jeg hadde forventet, men i de neste dagene gikk det bedre og bedre og på slutten av oppholdet fikk jeg til flere kast som jeg var direkte fornøyd med.




Det var derfor en litt småoptimistisk Syrstad som på tross av minimalt med trening i Trøndelag grunnet et elendig vær etter treningsoppholdet i USA i går satte kursen for San Fransisco. Her skal resten av verden få se hvem som ”egentlig# er best og med forventning i blikket slengte jeg meg ned i flysetet…

Konkurransen starter fredag - oppdaterer dere utover i uka!
Knut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar